عکس های جالب و خفن

خبرهای مهم و عکس های جالب و .....

عکس های جالب و خفن

خبرهای مهم و عکس های جالب و .....

گوگل ۱۳ ساله، تهدیدی برای خودش!

شرکت گوگل از یک سو با اتهام زیر پا گذاشتن قانون رقابت روبه رو است و از سوی دیگر سایر شرکت ها به رقابتی سخت با آن پرداخته اند. با این حال، لری پیج، مدیر اجرایی گوگل می گوید خود گوگل بزرگترین تهدید برای موفقیت این شرکت است.
از پیج در کنفرانس گوگل پرسیده شد که بزرگترین تهدید برای موفقیت گوگل چیست و او پاسخ داد: «گوگل!»

او ادامه داد: « یکی از چیزهای جذابی که در شرکت ها دیده ایم سرعت تصمیم گیری است. نشده شرکتی تصمیمی را به کندی بگیرد و آن تصمیم خوب باشد. به نظرم سرعت تصمیم گیری باید بالا باشد. شرکت ها که بزرگ می شوند سرعت تصمیم گیری آنها پایین می آید و باید با این مشکل مقابله کرد.»

گوگل به دلیل خرید ۱۲٫۵ میلیارد دلاری بخش موبایل موتورولا با اتهام زیر پا گذاشتن قانون رقابت روبرو است. مدیر ارشد اجرایی ۳۸ ساله گوگل در این باره گفت: «این قرارداد سرمایه بازار ما را که دو برابر نکرده! از این نظر قرارداد کوچکی امضا کردیم و همیشه دوست داشته ایماین ریسک ها را انجام دهیم و آنها را فرصت می یابیم.»

او درباره فناوری های آینده هم گفت: «اکنون تلفن های هوشمند به قدرتمندی کامپیوترها شده اند. آنها می دانند شما کجا هستید، همیشه در کنار شما هستند و این قابلیت ها دنیا را تغییر خواهد داد. ما تازه در ابتدای راه هستیم.»

اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره گوگل هم در این کنفرانس حضور داشت. گوگل اخیرا ۱۳ ساله شده است. آنها در ده سال گذشته ۱۰۳ شرکت مجزا را خریداری کرده اند. دو خرید بزرگ گوگل اندروید به قیمت ۵۰ میلیون دلار و یوتیوب به قیمت ۱٫۶ میلیارد دلار بوده است. گوگل در کل دنیا بیش از یک میلیون سرور در اختیار دارد و روزانه بیش از یک میلیارد جستجو از طریق وب سایت آن انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد